Sindromul Picioarelor Obosite

Sindromul Picioarelor Obosite

Stilul de viață sedentar, lipsa exercițiilor fizice și supraponderabilitatea reprezintă obiceiuri nesănătoase care ne suprasolicită picioarele și corpul. Astfel, dezvoltăm probleme de circulație la nivelul sângelui care cauzează dureri și disconfort. Aceste probleme se datorează vaselor sângeroase care și-au pierdut elasticitatea ca urmare a tensiunilor de lungă durată.

De asemenea, în timpul sarcinii, picioarele sunt suprasolicitate, în special în ultimele trei luni.
Picioarele obosite și umflate provoacă o senzație de disconfort. Sângelui îi este mai dificil să curgă și retenția de lichide devine foarte frecventă ceea ce face ca femeia gravidă să se simtă inconfortabilă.
În raport cu vârsta, pe măsură ce îmbătrânim, avem mai multe șanse să suferim din cauza fluxului sanguin rău. De asemenea, sexul joacă un rol important în acest lucru, deoarece această problemă este de două ori mai frecventă la femei decât la bărbați.

Cele mai frecvente simptome ale fluxului sanguin deficitar sunt:

  • Picioare sau glezne din ce în ce mai umflate pe măsură ce ziua progresează, proces care se accelerează seara.
  • Problema este diminuată prin odihnă și poziția picioarelor.
  • Se înrăutățește cu vremea caldă și se ameliorează pe vremea rece.

Sfaturi pentru a scăpa de senzațiie neplăcute de la nivelul membrelor inferioare

  • O dietă echilibrată este un factor important care trebuie luat în considerare. Trebuie să fie bogată în fructe deoarece acestea conțin flavonoide,care au proprietăți vasoconstrictoare.
  • Poziție în șezut cu picioarele ridicate. Nu stați în picioare sau cu ele încrucișate ore întregi.
  • A se evita hainele și pantofii strânși.
  • Alternează apa rece cu cea caldă în timpul dușului.
  • Faceți exerciții fizice precum mersul pe jos.

Exerciții pentru picioare

Ar fi indicat pentru cei care suferă de sindromul picioarelor obosite să facă anumite exerciții care îi ajută să activeze fluxul sanguin. Printre acestea se numără înotul, yoga, ciclismul și mai ales plimbările scurte, dar dese.

Alte tipuri de exerciții fizice de făcut acasă:

  • Mergeți pe vârfuri.
  • Mișcați-vă constant degetele de la picioare.
  • Stați alternativ pe vârfuri și pe tocuri.
  • Mutați vârfurile piciorului dinspre exterior spre interior.
  • Stați în poziție întinsă și separați picioarele atât pe orizontală, cât și pe verticală.

Dacă senzatia de picioare obosite persistă în ciuda îngrijirii lor, putem încerca un tip de tratament bazat pe plante medicinale sau suplimente alimentare special indicate pentru a preveni și ameliora consecințele problemelor circulatorii.

Scapă de senzatia de picioare obosite cu Circuven Plus:

On Sale
Sale!
%
Off
28
Save 38 lei
38lei
28%
38
lei