Scapă de Kilogramele în Plus

Scapă de kilogramele în plus

O alimentație sănătoasă alături de activitate fizică îmbunătățesc calitatea vieții și menține corpul în formă. Excesele acumulate de-a lungul timpului pot cauza efecte neplăcute estetic asupra organismului sau chiar boli, dacă nu le eliminăm prin exerciții fizice regulate și nu ne schimbăm stilul de viață pentru a ne menține greutatea ideală.

Prin urmare, dacă aveți în continuare kilograme în plus, specialiștii în nutriție și dietetică ne oferă sfaturi pentru a obține și a menține o greutate sănătoasă. Specialiștii recomandă cinci mese pe zi. Nu este despre evitarea meselor tradiționale, ci de a învăța cum să combinăm alimentele reducând ușor cantitățile și încercând să ardem mai multe calorii decât facem de obicei. Caloriile ingerate și arse sunt astfel echilibrate.

Recomandările specialiștilor în nutriție și dietetică:

O alimentație incompletă și lipsită de nutrienții necesari va cauza organismului un dezechilibru. Este foarte important să nu săriți peste nicio masă.

De preferat:

  • Să fie evitate băuturile carbogazoase și alcoolul pentru o perioadă de timp. În schimb, concentrați-vă pe hidratare și beți un litru și jumătate sau doi litri de apă pe zi. Veți vedea rezultate imediate, merită!
  • Luați 2 sau 3 linguri de ulei de măsline pe zi la prânz sau cină, folosiți lămâie, oțet și condimente pe salate, alături de legume.
  • Faceți exerciții fizice timp de aproximativ 30 de minute pe zi (mers pe jos, alergare, înot) deoarece ne ajută să ne simțim în formă, să ardem calorii și să ne menținem starea de spirit. Nu uitați că suntem concepuți pentru a face mișcare și un stil de viață sedentar ne conduce la obezitate și depresie.
  • Beți ceaiuri de mușețel sau tei. Au efect relaxant și hidratează corpul.
  • Reduceți aportul de sare deoarece conținutul său ridicat de sodiu va duce la o retenție mai mare de lichide, făcându-vă să câștigați în greutate.
  • Evită grăsimile saturate din carnea roșie și prăjeli. Alimentele prăjite și deserturile gătite cu untură, margarină sau unt nu sunt recomandate.
  • Consumați fructe și nuci. Sunt mai ușor de digerat și furnizează substanțe nutritive esențiale.

Adoptă o alimentație bazată pe fructe și legume

Aportul de verdeață, fructe și legume ar trebui să fie mai mare decât cel al carbohidraților. Salatele sunt perfecte drept garnitură pentru mesele copioase și grele. Amintiți-vă: restricția alimentară nu este suficientă.

Exercițiile aerobice regulate ajută la arderea caloriilor, la creșterea rezistenței și a stării de sănătate cardiovasculare, precum și la scăderea nivelului colesterolului „rău” și a trigliceridelor. 30 de minute de exerciții pe zi, cinci zile pe săptămână este un început bun.

Scapă de kilogramele in plus prin arderea grăsimilor cu Drenacel care favorizează scăderea în greutate:

On Sale
Sale!
%
Off
31
Save 34 lei
34lei
31%
34
lei
VEGAN